Pages

06 January 2012

Aku kena Kaunseling

Sedikit la citer pasal hari ni..lepas balik ambik barang pagi tadi..pegi kelas dalam kul 10.30 untuk subjek bimbingan dan kaunseling..tapi pagi ni gi melawat bilik psikologi dan kaunseling..haha..kat sana aku offer untuk mendapatkan rawatan emosi dalam kaunseling..lawak pun ada..masa sesi rawatan, habis diketuknya muka aku, tangan aku, dada aku..mcm berubat kampung pun ada..kahkah..tapi memang berkesan..boleh buat kat orang len pas ni..tapi aku xikhlas jawab soalan yg ditanya..sbb tu xmenjadi..

Ni masa tengah rawatan..dia tanya..nk fizikal ke emosi..?


Ni la kaunselor yang rawat aku tuu..Nama dia En.Azahar


Aku kenal isteri pensyarah ni sbb isteri dia PK1 kat sek praktikum aku..baru tadi aku kenal suami dia..selama ni dok cari xjumpa2..haha..hari ni jumpa..actually ramai budak kelas yg ada masa tengah demo sesi rawatan ni..tu agak segan skit nk crita semua..kalau dua orang jer..aku rasa bleh terkeluar semua benda kat dalam otak..memang hebat..Pensyarah pun ada gak tadi memerhati..tengok jer dorg aku kena kaunseling..haha..Ni pensyarahnya..

Ni la pensyarah yg ajar subjek bimbingan..

Hari ni memang penat sangat lah..tapi sikit jer yang dapat..xtau la apa pasal..redah je lah..bukan hari ni sebenarnya..tapi minggu ni memang sangat penat..kurang selesa ada kelas petang..mengantuk semua ada..pastu mula lah nak merapu..tapi cuba sedaya upaya sesuaikan diri..ada masa jumpa lagi yer..

No comments:

COPYRIGHT@HAK MILIK PURNAMANIZAM