Pages

20 January 2012

Lawatan Penat


Apa khabar..?..sihat ker..?..hmmm..hampir dua minggu lebih x update yer..cepat sungguh masa berlalu..dah hampir sebulan juga aku kat ipoh ni yer..x lama lagi dah nak CNY..cepat2..dalam cepat itu..macam2 dah berlaku dan dilalui..sekarang tengah menenangkan diri la katakan sbb hidup ni penuh dengan kekusutan dan masalah..kalau x kuat habis la aku..boleh lemah longlai..

Ini bermakna lepas cuti ni aku akan ke sekolah la pulak..hmmm..lama gak akan berada di Batu Gajah ni utk menghabiskan sisa kerjaya..banyak yang aku belajar..dan pasti aku akan terus belajar..pengalaman akan mendewasakan kita..hehe..

Sebut pasal praktikum ni actually banyak lagi yang belum bersedia..hmmm..entahlah..rasa2 baru jer 20% persediaan tu..sempat lagi kot nak bereskan lagi 80% tu..jangan risau..baru2 ni dah gi tgk sekolah yang bakal aku bertugas..tugas la konon nya..sambil2 tu rumah sewa pun dah cari jugak..haa..penat ko tau..sehari suntuk aku gi jelajah batu gajah tuu..dari pagi sampai petang non-stop..tgk sekolah pastu yg paling penat cari rumah sewa..habis semua kampong aku masuk semata2 nk cari rumah sewa..

Meh la aku kongsi skit rumah sewa baru aku tu..walaupun dah lama agaknya rumah tu sebenarnya.tapi baru duduk kan...tengok2 la yer..kalau free jemput2 la datang ke rumah ni..always open utk sesiapa sahaja..pas ni dapat la aku jiran2 baru..kalau kat sek plak dapat anak murid baru..cikgu baru..kenalan baru..kawan baru..semua baru lah..harap2 sekolah tu ok lah yer..stakat ni x de dapat apa2 maklumat lagi sama ada yg baik atau yg buruk pasal sek tu..hehe..saksikan..

 Haa..ini lah sekolahnya..ok x..?


 Ni padang sekolah nya..boleh ler petang2 main bola ker..main lumba lari pun ok gak...sape nk lawan..?




Betul2 depan pintu pagar sekolah dah ada rumah orang kampung..kahkah..susah la mcm ni nk kluar minum kat luar..nnt orang kampung nampak..haha


Ok la kan.. 


 Cantik gak kan sekolah ni..siap ada bunga2 lagi..nampak la mcm taman skit kan..bunga lagi satu ada x..?..hehe



 Parking untuk 4 kereta yang terawal sahaja yer..selebihnya letak kat luar..kahkahkah


Xde la kampung sangat..haha




 Woii..sek x buka lagi la..ko dtg wat ape..?


Ehh..mcm mana boleh ada kat sini plak ni..??..heran aku 



Haa..teka..ni rumah sape..? 


Ramainya..buat apa tu..? 


Xde keje lain..!!..melepak jer keje..ke tunggu sape tu..?

1 comment:

Nor'Afiza Jelani said...

Semoga bertemu kehidupan yang sebenar..good luck n take care..

COPYRIGHT@HAK MILIK PURNAMANIZAM