Pages

15 September 2012

15 September 2012



Apa khabar semua..????..mesti semua sihat kan..??..hari ni adalah hari hepi bagi akuuu...!!!..tau x kenapa..??..hari ni adalah HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN aku..sekarang genap umur aku 23 tahun pada hari ni..!!..apa pun aku agak hepi hari ni..sori xdapat nak tulis panjang2 sbb baru jer balik rumah nih..

Apa pun terima kasih bebanyak kepada kawan2 rakan2 yang mendoakan dan ingat akan hari ulang tahun kelahiran aku..especially kawan2 dan rakan2 yang mendoakan di FACEBOOK..MESEJ HP..CHATTING dan semua2 lah..termasuk CELCOM yang baik hati hantar MMS Birthday kat aku...thanks u alls..!!!

Akan ku abadikan tarikh ini di blog ini untuk tatapan pada masa akan datang..tau x sape orang pertama yang wish birthday aku..??..hehe..tau..tau..??

Setakat ni xde sape2 lagi bagi hadiah nih..sape nk jadi orang pertama..??..hahaha..xmalu mintak hadiah..alaaa..xder hadiah pun xpe..tp dah ada orang nk belanja makan nih..!!!..hihi..sabaq2..kalau dah rezki xkemana nya..

lagi satu..pasal post yg spesel tu nnt lain kali yer..skrang xsempat nak tulis lagi..now nk berehat sbb esok masih banyak lagi aktiviti yang perlu dilakukan..

so..i gerak dulu yer..jumpa lagi..!!!..thanks u all..




Dah besor rupanya..!!!



1 comment:

Murabbi Peez said...

semoga terus istiqamah dalam perjuangan..Sanah Helwah Sahabat...

COPYRIGHT@HAK MILIK PURNAMANIZAM