Pages

14 September 2012

Ini Malam..


Apa khabar korang semua malam nih?..InsyaAllah mudah-mudahan semuanya baik-baik belaka.. Hari ni hari yang agak mencabar bagi aku.Menguji kesabaran, menguji keimanan dan menguji kelelakian aku..hah..hah..ada la skit problem nya..manusia mana xde masalah..naik sakit jiwa aku..tapi tetap sabar lagi..boleh sabar lagi..

Agak-agaknya apa yang aku nk tulis malam nih..hmmmm..ada idea x..??..Haaa..hari ni brapa haribulan..??..cer teka..14/9 la yong..haha..hmmmm...hari ni 14 esok 15 lusa 16..esok adalah hari yang spesel untuk aku..nk tau apa yang spesel nya tunggu esok..hehe..

Setakat ni dah 2 orang yg tersenarai dalam list utk dihargai..xpe..kita tgk esok plak macam mana.Esk ada post spesel utk pembaca blog semua..

Sekarang nih tengah merancang beberapa aktiviti untuk dilakukan sempena cuti hujung minggu ni + cuti 1Malaysia..tapi berbelah bagi jugak sebenarnya..xtau apa yg nk buat..antara yang dirancang nya :

1. Dok rumah tido
2. Buat Action Research
3. Buat tugasan
4. Keluar jalan2
5. Keluar beli belah
6. Pegi open house
7. Topup ilmu
8. Join program
9. Facebook..??..sori xlayan mana
10. Mandi sungai
11. Party
12. Layan movie


Hahahaha..banyak tul rancangnya..kalau boleh semua nk buat..apa pun kita tgk esok,lusa dan tulat..apa yang jadi dan apa yang tidak entah..tapi tengah semangat nihh..aissshh..!!

Malam ni post yang agak mengarut skit..rajin plak nk menaipnya..otak dok pikir kerja yg xsiap..hati dok rasa nk rileks2 kan otak..(sesak otak dah ni)..xsabau rasanya..nk tgk apa yang berlaku..

Jangan lupa nanti esok ada nk post something..kalau xbusy laa..kalau x..lewat la skit kot..apa pun thanks kerana sudi membaca..

Ada rezki jumpa lagi..selamat malam..selamat tido..!!..Assalamualakum.

Hadiah tuk korang..!!..kat bawah..




No comments:

COPYRIGHT@HAK MILIK PURNAMANIZAM